Goddag, gott folk ^^ lite blogginfo

2011-08-10 @ 17:26:39
Jomen goddag tjena tja :)
Jag hade mest tänkt skriva om vad en ung stockholmare tycker och tänker i olika saker som angår politik men även andra viktiga frågor, som Melodifestivalen, livet och random saker. Tänker inte rikta in mig på ett specifikt ämne, men jag gissar på att en stor del av inläggen kommer att handla om politik - men jag lovar inget ^^
Jag kommer alltså göra som alla - av oss alla älskade - fjårtisbloggare och skriva om det som jag vill få ur mig eller tänker på. MEN! Jag lovar och svär att det inte kommer att vara vara någon dagens jävla outfit eller något! Jag har för mycket stolthet för det.
Jag är 17 år, är politiskt intresserad (socialliberal) och bor i en av kranskommunerna. Jag går på gymnasiet, där jag läser ekonomi och jag kommer nog vidareutbilda mig till mäklare och/eller statsminister.
Ja, mer fakta dyker väl upp. I guess.
Ciao!
random skitTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback